Pages

Friday 15 July 2011

Malaysia vs Liverpool (Streaming)

Woah asanya berbulan juak dah c update blog tok eyh. Post kali tok kita nak kongsi match Malaysia lwn Liverpool. Pelikkan maka match best ada jak tapi cda satu pun TV kat Malaysia tok yang mok siarkan MAHAL glak ka kosnya? Entah lah. Apa2 pun untuk tidak mengecewakan peminat LIVERPOOL di Malaysia. Kat bawah ada beberapa link yang boleh kita guna untuk lihat Match utk malam tok secara LIVE woah sangat best.

Don't worry FREE jak pun asalkan line bgos asanya cda masalah nak tengok. Ada banyak link boleh cuba and maybe it kinda disappointed la kadang bla banyak sangat orang tengok dari server yang sama mungkin akan buatnya jadi slow. Disebabkan kadang cdak guna server yang bandwidth limited but don't worry ada banyak link boleh try hope salah satu laju jak la kan =)

Yang LINK diatas sekali is the best means selalunya link yang diletak dekat atas sekali ya selalunya laju dan jarang ada problem. Mun problem bleh try link-link yang lain k. My nasihat, jangan compare or mengata mana team just let the best team win. Boleh start klik link PUKUL 8 MALAM waktu Malaysia k =)



Kalo ada problem padah k. Adios amingos.......

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...